Gadis Melayu

Gadis Melayu
Thanks for visiting :)

Friday, January 14, 2011

peluang hanya sekali, usah bermimpi lagi!




hidup tak selalunya indah,
langit tak selalu cerah...
suram malam tak berbintang,
itulah lukisan alam...
begitu aturan Tuhan...

ape hrus ku lakukan bila rindu dtg lg?
sedangkn ku tahu kau bkn milikku..
berdosakan aku jika merinduimu sedangkan dirimu milik orang lain?



semoga dia menjagamu lebih baik dari diriku...
semoga tempatmu dihatiku diganti dengan seseorang yang lebih baik darimu...
yang menyayangiku lebih dari dirimu menyayangiku suatu masa dulu...
yang lebih kacak dari diri mu...
yang lebih nakal dari sikapmu...yang lebih pandai membuat jenaka...
yang lebih mahukan aku menjadi suri hidupnya lebih dari kau perlukan...
of course, yang lebih tinggi dari mu...
atau yang lebih berkepuk darimu...
dan yang penting, yang lebih pandai menjaga hatiku...


andai kamu terbaca note ini, kamu doakan aku ya...
kerana aku masih menunggu siapa MR. RIGHT ku yg akn replace tmpatmu...
mungkinkah dia sehensem shah rukh khan?
atau mungkin se tough fahrin ahmad?
atau setenang air muka Munif ktua kmpulan hijjaz?

semoga aku akan bahagia lebih dari kebahagiaan yang pernah aku rasa sewaktu bersamamu dulu...

No comments:

Post a Comment