Gadis Melayu

Gadis Melayu
Thanks for visiting :)

Saturday, October 15, 2011

Saya Tak Tahu :)

Kenapa saya cintakan awak?
Seriously, saya tak tahu. 

Awak bukan ada apa-apa pun. Macam lelaki biasa saja. Tapi, kenapa saya cintakan awak?

Sebab dah takdirnya memang begitu.
Sebab kita dah dipertemukan.

Pernah awk terfikir macam mana ia terjadi?
Sumpah, saya pun tak tahu.
Ia tak dirancang kan?

Kenapa saya cintakan awak?
Entah, saya betul-betul tak tahu.
Awak bukan selalu jaga hati saya pun. Awak selalu jugak marah-marah saya. Tapi, kenapa saya masih pilih awak?

Sebab saya dah janji, selagi awak perlukan saya, saya akan selalu bersama awak.
Sebab dalam hati saya hanya ada awak sorang.

Awak pun sayangkan saya macam saya sayangkan awak tak?
Awak sweet sangat bila depan saya. 
Awak selalu tolong bawakkan handbag saya bila saya mengadu bahu saya lenguh.
Awak selalu letakkan makanan dalam pinggan saya.
Awak tolong amikkan saya air.
Kita makan eskerim sama-sama.

Kita jalan-jalan pusing mall tanpa rasa penat walaupun kaki saya dah lenguh-lenguh. Tapi saya jalan jugak. Awak tahu kenapa? Sebab saya suka dengar awak berceloteh. 
Awak selalu ada idea untuk hiburkan saya.
Awak selalu buat muka comel awak tu. >_<" Comel sangat!

Saya tahu, awak nak belikan saya bear besar tu, tapi awak segan sebab saya dah tahu harganya kan?
Awak selalu sudi temankan saya kemana-mana saya nak gi.

Awak tahu tak, saya segan nak cakap depan-depan. Saya jadi malu bila tengok muka comel awak.

Tapi saya nak cakap jugak kat sini, dengan harapan awak baca blog saya.
Tapi awak janji, awak jangan gelakkan saya tau?
(: Saya + nak + kawen + dengan + awak  :)
Serious, saya tengah malu sangat ni ;)


Ok. Bye. Hihi. *Malu giler*

No comments:

Post a Comment