Gadis Melayu

Gadis Melayu
Thanks for visiting :)

Tuesday, October 4, 2011

Saya tak faham :'(

Kenapa tergamak melakukan perkara itu?
Bayi yang tak berdosa diperlakukan umpama sampah sarap. Tak ada hati perut langsung. Paling latest, remaja 19 tahun mencampakkan bayi dari tingkat 2 rumah flat ke dalam longkang. 



Ke mana naluri keibuan seorang wanita? Anak yang terhasil dari kasih sayang, anak yang dikandung selama 9 bulan, dicampak macam tu je? Sekurang-kurangnya berilah kepada orang yang memerlukan. Dosa berzina belum tentu terampun, ditambah lagi dengan dosa membunuh.

Apa nak jadi dengan kita semua? Saya tak faham. Saya belum mempunyai anak, malah belum mendirikan rumah tangga, tapi saya sangat sadis dengan kisah-kisah sebegini. Cukup-cukuplah MEMBUNUH. :'(

Saya betul-betul tak tahan. Kita? Tengok je? Apa nak buat?

Semoga roh-roh bayi yang tak berdosa dirahmati Allah dan ditempatkan dikalangan hamba-hambaNya yang soleh. Amiin.

1 comment: